Onsdag - Längtar 6/10

20.48

07.15 började jag jobba idag, slutade 15.45. Dagarna går rätt fort endå, fast rätt segt mellan 13.00 & 15.45 :P Haha ! Mamma åker inatt, får inte se henne på en vecka. Tycker oxå synd om henne, hon är så jävla flygrädd, så hon va lite ledsen, älskar verkligen min mamma. Skulle inte klara mig utan henne, hon va så söt innan och sa att hon är rädd att de händer nått och att hon itne får se mig och Dennis igen, men de är klart hon får =D
Blir alltid såhär när hon ska flyga xD



Längtar som fan till Måndag, då min favorit kommer till mig, om allt blir som planerat :D ♥



22.26
Va ute och rökte, och passade på att ringa min underbara sötnos =)
Han är så jävla fin, du är fan bäst din stolle :P

Börja bli trött och ska upp 06.30 i morgon igen, så ska nog inta sängen snart.
Får fan sova med kläderna på, det är så satans kallt i mitt rum,
så Alva MÅSTE ligga med oss i sängen så det blir riktigt varmt och gott :D

http://www.youtube.com/watch?v=nIjVuRTm-dc ♥
Gammal men asbra =)

Kan inte fatta att mamma åker inatt :O
Hoppas verkligen hon kommer ha de bättre än bäst i Egypten.
Jag vill oxå åka utomlands, måste ju sluta röka så kan lägga undan ciggpengar sen och ta en resa :D


Josefin Knezevic
Du är guld värd i mina ögon, du ställer verkligen upp till 110 %
och jag uppskattar verkligen din hjälp och ditt stöd.
Vi har gått igen skratt & tårar, glädje & sorg,
 Lätta och svåra perioder, men vänskapen glöder fortfarande.
Tack för att du finns ♥


Saknar min Mimmi gumma oxå =/ ♥




Mamma ♥♥♥
Vännerna ♥

Martin Österlind


Kommentarer
Postat av: josse

aww , va söt du är gumman <3 det har du rätt i , vi har gått igenom sjukt mkt i våran vänskap & än håller den . älskar dig . <3<33<

2010-10-06 @ 23:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0