Onsdag - jadu. . . 13/10

17.38

Sitter o klipper och klistrar i mitt album. Framkallade massa bilder igår, så fixar med det lite :)

Denna dagen på jobbet gick skitfort, fast jag försöv mig i morse :( Hade glömt ställa alarmet, hade massa annat i tankarna inatt, somnade först inte utan va typ ledsen, sen blev jag helt slut och somnade som en liten gris !

I morgon kommer både mamma och bejbi :D ♥

Saknar dock bejbi mycket mer än vad jag saknar mamma.
 Men jag saknar henne me, är inte van vid att va utan henne i en hel vecka, men det har gått bra :D

19.06

Äckelkärring sluta läs min blogg !!!!!!!!!!!

21.45

Ska alldeles strax gå o lägga mig tror jag ! Mamma kommer hem i morgon. Och förhoppningsvis kommer bejbi me :$


Martin Österlind<3

Josefin Knezevic <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0