Måndag - Trött 11/10

16.01

Började 07.15 idag me, är jävligt trött fast jag la mig i tid igår. Har inte druckit nått eftermiddagskaffe så är därför jag är så jävla trött. Sen kommer inte bejbi idag så är inte alls på humör :(

Kunde inte äta upp min mat idag heller, mår bara illa när jag äter :S
Tror itne det är speciellt nyttigt, och vetinte vad det är för fel på mig :(

16.24
Sluta gnäll för helvete, jag skriver hur jag vill, och vem eller vad jag vill !
 Ni är bara avundsjuka för att ni inte fick mig ;)

Grattis Magnus på din födelsedag ;)

21.30
Min sötnos är fan rolig han hahaha !
jäkla tokstolle, saknar dig bejbi :D



Josefin Knezevic ♥

Martin Österlind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0