Måndag - ♥ 18/10

12.10

Har lunchrast nu ! Har redan ätit och varit ute o rökt, så satte mig vid datorn lite, medans jag kan :) Är faktiskt ovanligt pigg idag, trodde jag skulle va trött, men icke sa nicke !

La precis på med Josse, man kanske skulle hyra hus iaf ;)

Saknar min bejbi riktigt mycket :'( ♥

16.01
Är hemkommen från jobbet, ska in till Frida strax och umgås en stund :)



Är nog ensam hemma Fredag, och halva Lördag, mamma ska nog hälsa på Maria :)

19.05

Har varit inne hos Frida och druckit kaffe, katta kom oxå så blev massa tjat. Som vanligt började vi prata om sex, och mitt i allt frågade Frida hur Martin säger ordet " kn***a" bara för han är skåning, så va tvungen o ringa och be han säga de ! Dom tyckte de va askul :p hahaha ! Tills han frågade om dom va efterblivna :P hahaha !
Stackars bejbi. . . .  kan ju inte skratta åt honom :P

Ska nog göra en varm macka, för börja bli hungrig :D

Bejbi är finaste ever :$ ♥♥♥

Idag är jag på asbra humör :D:D:D:D

Galet bra låt :D
http://www.youtube.com/watch?v=HxZrcnBhjuY



Vännerna ♥

Josefin Knezevic

Martin Österlind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0