Måndag - 1a dagen 4/10

16.43

Är nu hemkommen efter första dagen på praktiken, dagen har varit bra och tiden gick fortare än vad jag trodde.
Direkt när jag kom innanför dörren gick jag till datorn, bejbi hade skrivit att han saknar mig. Va kul o komma hem o läsa de :) han är så sjukt söt den där stollen :D ♥


Tappade två löstippar idag, så ska nog ta väck naglarna och sätta nya idag, men ska inte ha silver utan rosa denna gången :)


FÖRE



EFTER

Det silvriga va nästan snyggare =(


http://www.youtube.com/watch?v=_J_yaC_AGJk

21.41

Sitter o vänta på att bejbi ska komma hem igen, så han kan prata lite med mig, tåkigt nog måste jag lägga mig tidigt, börjar 07.15 i morgon :O

22.43

Väntar fortfarande på bejbi, fast går faktiskt snart o lägegr mig, är jävligt trött :(

23.50
Asså alvarligt, när jag vä tänker efter en extra gång så är fan Martin de snyggaste jag vet.
Även jävligt underbar, synd jag inte träffade han tidigare, men allt tar sin tid !
Tycker om dig



Vännerna

Martin Österlind


Kommentarer
Postat av: Hennie

Tycker de va skitsnyggt me rosa :p kul me färg! :D härligt att du hittat kärleken :D

2010-10-05 @ 00:02:26
URL: http://henniiie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0