Lördag - Skiiiiit16/10

09.43

Vaknade för en timma sen, la mig endå rätt sent.
Men vaknade i tid iaf, så har ätit lite frukost med mamma.
Får se vad jag sa göra denna dagen, den blir nog me rätt lugn.

Blev asrädd idag på morgonen, skrämd som fan, Bejbi hade skrivit på sin status att Alva va borta :O , men sen när jag läste kommentarerna så stod de att hon va hos en kompis till honom. Men just bara för några sekunder hade jag hjärtat i halsgropen :'(

11.06
Är nog påväg in i en jävla höstdeprission, som varje år :(
Tyckte synd om mig själv igår, så unnade mig att beställa lite från H&M, men sen inatt så gick jag in och tittade lite igen. Så beställde även dem här me :P haha !


Tyckte jag va värd de ;)
HAHAHAHA!!!!

14.23

Va borta hos Katta för en stund sen o tjatade lite.
Är nu hemma och har hjälpt mamma att möbelera, fan va mycket man samla på sig endå xD
Hittade massa gamla skivor sen 2003 fyfan vilka skitlåtar :P HAHAHAHAH !!!

15.49

Sitter o vänta på att mamma ska tjata klart i telefon, vilket jag redan gjort i en halv timme. Hon ska köra in mig till ss, ska hälsa på min underbara vän Josefin :D



Saknar =(



20.23
Läste precis en mening som gjorde mig väldigt besviken. . . .  =(

23.10
Ingen kan få mig att må så bra  :)
Ingen kan heller få mig att må så dåligt  :'(

01.55
Tänker inte ödsla tid på det här, spelar väl ingen roll vad jag säger du kommer inte tro mig endå.
 Och vill du inte komma hit kan jag inte tvinga dig, ska försöka att inte bry mig mer om det är de du vill.
Kommer bara vara svårt, för jag tycker om dig.
Men vill du hålla på som du gör så var så god, det är jag som tar skada av att du sätter dig i dessa situationer.
Jag kan inte tvinga dig till nånting.
Trodde vi hade nått fint, men hade kanske fel !? Vet inte vad jag ska tro längre, vill du inte, så vill du inte.
Kan inte hjälpa nån som inte vill ha hjälp, och kan inte ge om jag inte får nått tillbaka.
Har varit ärlig, men de räckte inte, vet inte vad jag ska göra. . .
Tror jag vill mer än vad du vill. . . . . Tänk dig för bara !

Vännerna ♥

Martin Österlind ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0