Lördag - Oktoberfesten 2/10

14.39

Vaknade vid halv tolv, gick ut o tog morgonciggen med Josse, sen drog jag till Camilla så hon fixade till min blogg, blev skitnöjd :) Padde va där me, trevligt med lite tjat! Sen tillbaka till Josse, åt lite mat, sen hämtade mamma mig, så har precis kommit innanför dörren. Är ju Oktoberfesten ikväll i Tyngelvi i Burseryd, så ska strax in i duschen, sen över till Katta på kaffe, sen hem o fixa sig :) Vet inte om jag ska dricka eller va nykter ikväll. Vill dricka och bli kanonfull så jag glömmer alla jobbiga tankar lite. . . .


Har sovit väldigt såligt inatt, somnade vid halv fyra i morsen, sen vaknat en gång i timme fram till elva =( Vet inte riktigt varför jag sovit så dåligt, kanske är oron i kroppen, jag vet inte :S 

Har inte snackat med Bejbi idag, och hinner inte göra heller antagligen, får försöka ringa honom ikväll :) ♥

17.35
Bejbi ringde innan, aawe sötnos =)
Har oxå varit borta hos katta och druckit kaffe med henne & Frida, ska fixa i ordning mig nu, sen bort till katta igen på förfest :D Fast ska nog dricka med måtta ikväll =)



02.18
Är nu hemma från burseryd, kvällen har varit helt okej. Fick några goa skratt iaf =)

Saknar min sötnos, vill inget hellre just nu än att han skulle sova jämte mig natt, men får krypa ner i sängen nu och drömma om honom ist !

Vännerna ♥

Martin ÖSterlind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0