Lördag - mår skit 9/10

13.35

Vaknade för 2 och en halv timme sen, fullt påklädd och hemma. Vet att jag skulle sova hos Josse, och vet att jag åkte hem men varför vet jag inte =/

Ringde min sötnos direkt när jag vaknade, jag va fan fortfarande full, mådde riktigt dåligt, slog tårna i tröskeln på balkongen, och välte även askkoppen :( Sen gick jag ner till kim o nettan, tjatade lite och fick en ipren, pratade ytteligare en stund med Bejbi. Saknar honom som fan :$

Sitter nu hemma och dricker massa mjölk, de bruka hjälpa min bakfylla :P

16.16

Ska springa iväg på kaffe hos Katta nu :)

Saknar min bejbi =(

17.16
Har varit hos Katta exakt en timme :P Den timman gick fort, fast hela dagen har gått fort tycker jag, fast jag inte gjort nått vettigt endå. Är så jävla bakfull så hälften vore nog, men man mår som man förtjänar !


Bilder sen igår =)



Blir bara att va hemma och ta det lugnt ikväll, kanske titta förbi hos Katta & Daniel eller hos Kim & Nettan ♥


Älska dig gumman oavsett situation :$ ♥

20.25
Kanske åker in till Josse ikväll, beror lite på hur mycket jag hinner göra, och om jag fixa skjuts in.
Har iaf diskat, bara tvätten kvar :P Måste även in i duschen, kanske går ner till Kim & Nettan om en stund :)


Martin Österlind är den finaste (A)

Just de, glömde lägga upp denna bild innan. Kan nån svara på vafan de är för kryp. Har aldrig sett ett sånt förut :P



23.30
Sitter och glor framför datorn, prata med josse i telefonen me :P
Tiden går sjukt sakta och jag ska strax vika ihop tvätten !

http://www.youtube.com/watch?v=g8GppTpw2u4



Vill ha Måndag nu, så jag kan gosa med Bejbi precis när jag vill :D



Josefin Knezevic ♥
Martin Österlind ♥♥


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Bärfis eller Bergfis kallade vi dom när vi va små. Vet inte om de är riktigt namn, men men :))

Dom luktar rätt illa, därav namnet kanske..

2010-10-09 @ 22:31:09
URL: http://juntos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0