Lördag - Gekås 30/10

13.25

Har precis kommit hem från Nettan, va nere på en kopp kaffe bara :)
Innan dess va jag och mamma på Gekås, fett mycket folk.
Blev bråk bland annat :O

Köpte lösgodis för 135 kronor ca 2,5 kg ;)
Har ju en liten filur som älskar godis, så köpte på mg rätt ordentligt :P
Köpte även ett par svarta uggs.



Sen har jag hämtat mitt H&M paket på ica idag.
Med mina underkläder och mina stövlar i :D



Köpte en jättesöt morgonrock till mig själv i julklapp oxå =)

15.13
Har ätit och sen tagit en powernap, och de va galet underbart :D

17.39
Varit nere hos Nettan en sväng, väntar på mamma nu.
Ska slänga i en hårfärg i huvet :)

00.10

Har precis ändrat klockan så den är egentligen 23.10 !!
Ska strax krypa ner i sängen med godispåsen och drömma om bejbi inatt.
Fan va tomt utan han o Alva =(

Vännerna ♥
Josefin
Martin
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0