Fredag - Sjuk 15/10

08.50

Mamma väckte mig för en stund sen men det var visst inte meningen, har ont i huvet idag me och feber, så får äta alvedon =(

Saknar min Josefin, känns att det är flera dagar sen jag inte träffat henne =(
Saknar även min sötnos som jag heller inte träffaft på ett tag nu :'(

10.33
Har råkat klicka några gånger på H&M's sida, så får hem ett paket, fast dock itne förens vecka 44 :/ men endå

Fint va !? :D

Vill köpa denna me, men väntar nog med den lite. . .


22.06
Är trött och hängig, men dagen har varit rätt bra endå, inte jätte mycket feber, men har sovit lite i eftermiddag. Har även slägt ut min gamla byrå och satt in en annan möbel, så nu är det kanonfint på mitt rum :D

va på försäkringskassan innan idag med mamma och lämnade in min papper, så jag får lite pengar :) va oxå inne på Azzuro en sväng, men nu hade dem inte så mycket roligt. Såg Gunnel utanför affären, så sprang ut, har inte sett henne sen 2006när jag gick i skolan, och blev sjukt glad. Men fick inte krama henne för att jag hade feber =/ snyft. Hon är den bästa läraren jag någonsin haft. Hon va sopm allas extra mormor typ :)

Sitter och snacka lite med Db & Bejbi, saknar dom som fan.
Jag och Db träffas på tok för sällan.



Vännerna <3

Josefin Knezevic <3

Martin Österlind <3

Kommentarer
Postat av: db!

2010-10-15 @ 23:06:25
Postat av: db!

saknar dig som fan jelica!

BE STRONG MY BROTHER FROM ANOTHER MOTHER!

2010-10-15 @ 23:07:07
URL: http://redigerarochillustrerar.blogspot.com
Postat av: Helena

wtf har hänt me kattas hår?!

2010-10-17 @ 04:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0