Fredag - Mmm 1/10

12.23

Vaknade för en och en halv timma sen, har skurat gaderoberna och golvet i josses sovrum och strax ska vi börja flytta grejer.

13.45
Har ställt ut alla josses kartoner nu, så de är klart när släpet kommer.

behöver min bejbi, behöver lite glädje från honom, dock behöver jag nått merm än glädje från han :P

Allt blev så jävla fel igår, är så mycket o tänka på nu.
Ska börja tänka på mig själv lite mer, vilket alla andra oxå tycker.



17.20

Har precis kommit hem och hunnit duscha, har hjälpt josse med flytten, lastat in o ut och grejat.
Va jättehungriga när vi hade packat in allt i lägenheten, och Josses söta mamma hade köpt frallor och fikabröd till oss. Dock hade vi varken smör eller pålägg, som tur är så va Camilla så söt så hon kom och räddade oss. Efter frallorna skulle vi äta fika bröd, men ojsan hoppsan, då hade Nemo eller Amadeus varit lite sugen på o smaka :P hahaha !

är lite halv krasslig idag, så låg o vilade i Josses soffa en stund, då plötsligt bejbi ringde :D Blev gensat på bättre humör, eller aaa, jag blev ju glad att han ringde givetvis, men det finns ju vissa saker som inte alltid är kul. Visste att de va nått, hade en magkänsla som började inatt, och den kändes inte bra. . . ♥

Min sötnos måste lära sig att vara rädd om sig, vilket han säger att han är, men de tvivlar jag på  :P HAHA !!!
saknar honom iaf =/

18.41
Har varit nere hos kim & nettan på en cigg, lite tjat och en kopp kaffe =)
Sitter och prata med bejbi nu, ska ringa han snart, sen ska jag in till Josse igen, blir Pizza & idol ikväll :D ♥

20.32
Mamma bjöd mig på pizza, så valde att dela den med Josefin :) Sitter i hennes lägenhet nu och väntar på henne och Camilla. de skulle uträtta lite ärenden, blir strax idol me :)

och saknar fortfarande in bejbi :$

00.45

Min magkänsla är inte okej, jag är sjukt jävla orolig, och vill inte att det händer nått. Är detta det första som ska hända, att du blir tagen ifrån mig :( Hur ska jag klara detta ?! :( tar en dag i sänder. . . Mår inte bra av att ens tänka tanken att du kanske hamnar där :'( ♥


Camilla har precis gått, och josse ligger i sängen, i morgon ska camilla hjälpa mig att fixa min blogg så den blir lite fräsigare, är totalt värdelös på sånt :P hahaha !!

Martin Österlind

Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0