Fredag - Mitt ♥ kommer 22/10

13.23

Har pratat i telefon med Bejbi en lång stund :)
Har även ätit middag och plockat i ordning lite, fast orka inte så mycket.
Har jätte ont i halsen och i bihålorna, har även feber och är dunder förkyld =(

Just nu tvättar jag lite, ska tvätta i morgon oxå !

Ska möta Bejbi klockan 17.00 på stationen


Sen ska vi upp til Josse en runda, sen ikväll blir det nog hälsa på som Kim och Nettan,
men blir nog väldigt lugnt för min del =/


Idag ska jag äntligen få pussa på min sötnos igen :D


14.23
Har varit o handlat med mamma så jag har fått nässpray, godis, cocla cola och chips,
 så nu är bejbi nöjd, bara ölen som saknas :P hahaha !!!



Martin Österlind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0