Fredag - :'( 29/10

06.46

Ska strax springa iväg till jobbet, blir nog inget skåne för mig utan stanna hemma ist.
Ville hängt med men som sagt, hade inget o göra. . . . .


Allt ändrar sig så fort :S

08.47

HAr nu slutat, och är hemkommen, Bejbi var vaken, och Alva har fått frukost,
ska alldeles strax gå en runda med henne =)
Kommer sakna o gosa med henne :(
Får gosa med Josse i helgen ist :P

09.51

Ska äta frukost nu, och bejbi har stigit upp ur sängen och hoppat in i duschen nu.
Fan va trist jag kommer ha :(
Fast kommer nog roa mig med en edwins runda med Nettan ikväll =)

17.57
Hemskt vad tiden går sakta, hatar att vara själv.
Kunde ha jobbat hela dagen idag, för dagen har gått jätte sakta =(
 Har varit med Nettan större delen av dagen, ska strax ner till pappa och spela cod.
Bejbi har fått mig att älska de =)
Blir inget Edwins, inte heller dricka öl med kim & nettan.
Ska bara sitta hemma =/

20.54
hemkommen !!! Va nere hos pappa och spelade tvspel, sen förbi Kim & Nettan en snabbis.
Sitter nu och tänker på bejbi & väntar på att mamma ska komma hem

Ska hämta mitt H&M paket i morgon, ska även till Gekås klockan 07.00 i morgon !
Ska kolla om de finns nått skoj o köpa =)


Vännerna ♥
Josefin Knezevic ♥
Martin Österlind


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Att ta tåget till Simrishamn funkade tydligen inte :(

2010-10-30 @ 16:56:10
URL: http://juntos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0