Torsdag - Kallt =/ 25/11

06.57

Börjar om 18 minuter, så ska bara uppdatera här sen dra till jobbet !
Hade inte haft något emot om min dröm va på riktigt, vissa delar var väldigt mysiga :)


Fryser som fan, varenda morgon jag går upp :'(

12.19

Har nu lunch, och är mätt o belåten =)
peppakaksbak och julpyssel är riktigt mysigt tycker jag !

Får se vad man hittar på i eftermiddag, har försökt få tag i Nettan i flera dagar, men får inget svar :(
Har iaf lovat mamma o städa lite, så det får jag väl göra då, det som är så roligt ;)


23.09

Kom hem för en stund sen, har varit på hus förhör hos Eva & Tommy.
Första gången jag va på de, och de va skittråkigt, haha !
Blev oxå väldigt upprörd över prästens åsikter,
och tänker inte skriva ut mina tankar här, blir bara irriterad.
Palla inte gå runt o va irriterad eller sur, hahaha.
Finns inget tråkigare xD

I morgon kommer mobilen va tyst igen =(
Helvete me. . .  ni som ser detta får gärna skriva lite till mig i morgon xD haha !

If i could turn back time ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns en utmaning på min sida till dig :))

2010-11-26 @ 10:40:05
URL: http://juntos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0