Torsdag - :D 18/11

09.52

Längtar efter Göteborgsresan, shopping shopping !
Förhoppningsvis träffa snyggingen me ;)

Josse drar idag, hoppas verkligen hon är tillbaka snart, men endå är jag gad för hennes skull.
Och hon gör rätt  o stanna om hon vill det :)
Önskar iaf henne lycka till =)

Är singel igen, och fri som en fågel.
Känns rätt bra trots allt :P



Dock en nyhet kom lite olägligt, ska jag skratta eller gråta !?!?!? :O
Valet kommer drabba mig hela livet. . .


Ska försöka träffa Jimmy i helgen, längesen jag träffade honom nu =( ♥




12.26
Hata är väl att ta i kanske, för det gör jag inte, men ibland tror jag nog att jag gör de men bara för tillfället.
Men nu är läget som det är, får gå vidare ! Tiden läker alla sår !

Nu är maten klar, skulle bjudit Nettan oxå, men hondrygar ju sig som fan :p haha
blir iaf potatis, biff och sås :D


Vännerna ♥
Josefin knezevic




Kommentarer
Postat av: josse

<3<3<3<3

2010-11-18 @ 11:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0