Söndag - Rastlös 7/11

14.20

Sov till 10.40 idag, har drömt jätte konstigt inatt me, ska kolla upp vad det betyder sen ;-)

Fick anklagelse igår, som inte riktigt stämmer, men jaja ;)


Va ute och gick med Alva på förmiddagen :-D




Och nu lagar jag mat =D

18.39

efter maten gjorde jag en äppelpaj till mamma och bejbi !
Själv äter jag inte de =/

Denna dagen har mest bestått av att slappa, äta ostbågar & godis, druckit cola och ko9llat film :p
Va ute med Alva för en liten stund sen, jättekallt ute nu. . .  =(

http://www.youtube.com/watch?v=esVuKP7k974
Så jävla bäst !!!!!!
Jag coh bejbi har skrattat en hel del åt denna xD


Jag är inte ledsen av att in te ha dig i mitt liv, är mer ledsen över att du anklagar fast inte vet sannibgen.
Kom inte till mig när du fattat att du har fel !!!!!!! =(

21.55
Jag, Bejbi & Alva ligger o kolla på hip hip.
Ska bara in o kolla min drömtydning ;)

Långt och lyckligt liv.
ljusa framtidsutsikter.
du blir besviken på en närstående.
detta kan tolkas så att du vill komma bort från något som plågar dig.
En ångestladdad dröm som tyder på inre konflikter.
Att vakna ur den känns som en befrielse och kan ge anledning till självrannsakan



Martin & Alva 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0