Söndag - Idiot 14/11

11.03

Vaknade 8.13, lagom kul.
Ensam oxå för Martin somnade nog hos Kim & Nettan igår....
Har precis varit hos Katta och pratat av mig och druckit kaffe :)
 Gott, gott !!!




Jävla as är du, säger en sak till mig, sen nått annat till andra, så jävla full med skit. . . .
Ta saker och ting på allvar ist, kasta inte bort ditt liv.
Varför ens lägga ner energi på det ?
Hur många gånger ska jag behöva säga eller skriva att jag inte ha tvingat dig att vara här, de va helt dina egna beslut. Så skyll inte på mig, och trivs du inte här eller inte vill va med mig.
Så är min stora fråga varför i helvete du är det då !? 
Palla inte att någon slösar min tid, den är faktiskt dyrbar. . .

15.29
Vet varken ut eller in !
Vet bara att i morgon är det en ny arbetsvecka framför mig, helgen har gått skitfort.
Fast den har varit riktigt tråkig. . . .  . . .
Hade rätt trevligt med Frida igår iaf :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hänt??

2010-11-15 @ 12:29:17
Postat av: Yohanna

2010-11-15 @ 19:18:29
Postat av: Yohanna

Gumman!!

Har läst lite här och läst lite där :(

Tråkligt de som har hänt, hoppas det löser sig på ett eller annat sätt så slutet iaf kan bli någorlunda bra.. Älskar dig <3

2010-11-15 @ 19:20:08
URL: http://juntos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0