Söndag - söndagsmys 21/11

11.17

Igår va jag o hälsade på Camilla och Nathalie, gud va söt hon är !
Fick mysa lite med henne me, så pluttig. Nästan så man vill ha en själv :D haha !

Efter de, gick jag till Jimmy och va med honom, pratade rätt mycket faktiskt.
Har saknat honom så sjukt mycket.
Va skönt o höra hans röst, och se han skratta ♥

Har precis vaknat efter en mysig natt, skönt o inte sova själv :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska va en stund med josse, sen vet jag inte.
Måste iaf lägga mig i tid ikväll för jag har ju en ny arbetsvecka framför mig :)

Längtar varje dag efter att få åka o shoppa i Göteborg, så jääääävla naaaaajs :D:D

Vill inte vara ifrån dig så lång tid, de kommer vara riktigt tufft, men vet att det inte går att göra nått åt.
Måste helt enkelt vara stark och stå ut, du oxå !
Jag kommer sakna dig som fan och tänka på dig varje dag.
Jag kommer ringa och skriva brev varje dag, jag lovar !
Älska dig min vän ♥





Vill inte ha nått som är ditt över huvudtaget, men kanske inte ha nått val !!!!!!

13.45

Va iväg och åt en riktigt mysig frukost med min sovgäst :)
sitter nu hos Josefin och tjata lite.
Hoppas på att Jimmy tittar förbi en sväng sen :)

Ska hem om några timmar, ska nog ner till Kim & Nettan en sväng och kolla läget.
Ska försöka få med mig sötnosen på julshopping i Göteborg :D

Saknar faktiskt jobbet, längtar nästan till i morgon, helgen har gått fort.
Hade velat ha en helgdag till men icke. . . .
Trivs riktigt bra på jobbet =)

16.08
 Är nu hemma, har rullat köttbullar och slängt dom i stekpannan. 
Så inväntar nu på att maten ska bli klar.
Va uppe hos Göran en sväng innan, så träffade Jimmy en liten stund idag me :) ♥


Kommer sakna josefin jätte mycket när hon flyttar, men jag ser det positivt, behöver jag prata finns telefon.
Behöver jag hennes värme finns det tåg, hon försvinner inte bara för att hon flyttar ! Josefin Knezevic ♥

Jag har inte ont av tjaffset, den som förlora på det är ju du ;) pucko !!!

Det som tynger mig mest, är o veta hur du behandlar henne.
Du borde inte ha djur ditt jävla as !



Vännerna & mamma är mitt allt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0