Onsdag - Hmm 17/11

12.22

Vet inte riktigt hur jag har det. 
Trivs inte riktigt i situationen iaf, men vad ska jag göra !?

Såg komissarie späck igår, jävligt rolig haha !


Har inte ätit en måltid på tre dagar, åt en macka igår till kvällsmat, och smakade en liten, liten bit av en pannkaka, men får inte i mig större mängder.
Vet iofs varför, men kan inte äta om man inte har aptit. . . .

Jag vet vad jag vill, vet dock inte vad du vill.
Jag vill iaf att allt ska va som innan, då allt va så fint & bra !
Kan dock inte rätta till detta på egen hand !


Ska nog inte vara hemma i helgen som det ser ut, kan bli ändring, får se lite hur det blir !

Du är fortfarande det finaste jag vet, fast läget är som det är  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0