Onsdag - En månad kvar 24/11

12.27

Har nu lunch, är pigg idag !

Idag är det exakt en månad kvar till julafton, gud vad tiden går fort.

Igår var jag en stygg flicka, hahaha !
Gjorde nått jag aldrig trodde att jag skulle göra haha ! men men ;)

Tycker inte om snö för fem öre, men det funkar endå, lite kallt på morgonarna bara annars rätt lugnt.
Har inte ont i halsen längre, men har väldigt ont i min visdomstand fortfarande, börja bli rätt jobbigt !
har haft ont i den sen Augusti, kanske dags att gå till tandläkarn och få de kapitlet avslutat !?


Kommer Sakna Josefin nått grymt när hon har flyttat =( ♥


16.44

Hjälper mamma o städa, men tog en paus, kolla facebook, lyssna på musik och uppdatera bloggen =)

Min mobil har varit ovanligt tyst idag!
 Gillas INTE !!!! :P

Klippte lugg igår . . .


Har beställt denna me =)
Asfiiiin :D



18.16

När jag står på balkongen o röker, och känner hur kylan når min kropp.
Så tänker jag på framtiden, kan se mig själv sitta i ett lite hus en bit ifrån stan med en cigg i munnen, en kopp kaffe i handen o raggsockar på fötterna framför den öppna spisen !
Så jävla mysigt !


Vill ha ett ordentligt jobb, så jag får inkomst, så jag kan flytta till ett litet gulligt hus, o köpa badtunna.
Hade varit perfekt för en kväll som denna =)



19.39

Mannen frågar Gud:
- Gud, varför har du gjort kvinnan så vacker?
- För att du skulle kunna älska henne, svarar Gud.
- Men Gud, varför gjorde du henne så dum.
- Så att hon skulle kunna älska dig.
HAHAHAHAHAHA xD



Vännerna ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0