Måndag - utmaning dag 4 29/11

11.27

Har nu lunch, tog inte med mig någon matlåda och inte vad det god mat i skolan idag så skippar att äta idag :P

♥ Dag 1- Presentera mig själv.
♥ Dag 2- Min första kärlek
♥ Dag 3- Mina föräldrar
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick

Utmaningen dag fyra, som sagt middag har jag inte ätit men frukosten bestod av en ostmacka,
en kopp kaffe och en pepparkaka, sen vid halv tre tog jag en ostmacka till :D

Susse kommer och hälsa på mig idag vid fem.
Hur kul som helst =)
Blev jätteglad när hon skrev till mig innan, borde träffa henne oftare,
fyfan vad jag saknar henne !

16.08

Hemkommen precis, dagen har gått rätt så fort.
Har varit galen trött idag i med att jag inte somnade förens vid tre,
och sen upp vid lite över sex i morse ;)

Då är skåningen tillbaka i morgon förhoppningsvis. . . .
Är INTE Martin jag pratar om ;)

Då kommer susse om drygt en timma o hälsa på, ska bli så jävla kul o träffa henne igen (A)
Hon vet absolut hur en vän ska vara ! ♥

Antik bild = antik vänskap  ♥

17.35
Har varit uppe i smålandsstenar och hämtat ut mitt paket, men min julklapp som jag ska få av pappa.
Det är en skitsnygg tunika ;)




Väntar nu på att Susse ska komma :D

20.02
Nu har Susse åkt hem, alltid trevligt att ha henne på besök :)så jävla go o underbar vän.
Sitter nu o äter lite kvällsmat,  
sen ska jag hoppa in i duschen, efter de ska jag ringa ett samtal ;)

21.56
Har pratat i telefon en stund, så jävla söt :P
I morgon så :D

Veckans Babe ;)



Kommentarer
Postat av: Emillouise

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-12-07 @ 13:26:48
URL: http://emillouise.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0