Måndag - Fika 1/11

16.45

Idag har jag varit jättepigg, den där extra timman mellan lördag och söndag gjorde susen ;)
Dagen har gått fort, har pratat med Bejbi om i morgon,
och sen har jag försökt ringa Josse, men tyvärr ingen som svarade =(
Ska åka till Smålandsstenar strax och fika med Frida =)


Vem är den anonyma som kommenterat att han/hon vill se mig i mina nya stövlar ??? xD


När jag kom hem efter jobbet hade mamma kålpuddingen fördig, så jävla gott :D:D

Saknar min Bejbi & Alva som fan, så jävla tomt här hemma :( ♥

23.03

Va hos Frida en stund i kväll, alltid lika trevligt.
Nu pratar jag med bejbi, som kommer i morgon :)
Han är fan de sötaste som finns alltså :D ♥

Martin Österlind





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0