Fredag - utmaning - 26/11

14.34

Fick sluta tidigare idag, hade knappt några barn på dagis idag !

Fick en utmaning av Yohanna ! 

Dag 1- Presentera mig själv.
♥ Dag 2- Min första kärlek
♥ Dag 3- Mina föräldrar
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Så får helt enkelt börja med att presentera mig själv.

Angelica Lindrot, 20 år.
Bor i Skeppshult, och har gjort sen jag föddes.
Gillar att laga mat, äta godis, mysa, kolla film, busa med barn, färga håret.
Jag älskar att shoppa, jag älskar mina skor, och jag älskar min familj.
Jag gillar inte tjatiga människor, att va sjuk, majs, paprika, champinjoner,
fläskpannkaka, ärtsoppa, bruna bönor, gillar heller inte att städa :P
Jag hatar vinter/snö, idioter, pedofiler, våldtäktsmän, lögnare, diska,
jag hatar när gratis sms eller pengarna tar slut på mobilen,
och jag hatar när internet fuckar sig för mig :P
Jag är envis, snäll, omtänksam, kreativ och söt (A)
Men är oxå en bitch, aggresiv och lat !



16.28

Har pratat i telefon i typ en timma, och nu kom pappa och Dennis upp o tjatade lite !
Pappa va inte förvånad över att jag va singel igen, han vsste direkt att vi inte hade nått gemensamt ! ;)
Hahahaha ! Att pappa känner mig så väl :P

Ska börja göra mig i ordning om en timma typ, ska iväg o äta på hotellet :)

17.32

Tänkte jag skulle ta en powernap, men kunde inte somna,
 så får helt enkelt försöka hålla mig vaken :P hehe !
Nu börja göra mig i ordning =)
Tänker på dig (A)

23.32
Va hemma för en timma sen typ.
Hade en mycket trevlig kväll med Josse och gänget ;)
Många goa skratt, synd bara att jag har blivit en så jävla tråkig person och inte alls har lust att dricka.
Men men, mina njurar klagar inte iaf :P hehe !
 
Väntan är oändlig :O ♥

Fick ångest nyss, började tänka på att de snart är December och jag fyller år i Mars, tyckte inte de va längesen jag hade min 20års fest, kommer ihåg den som igår typ. Ve, gör inte de lixom, kan slå vad om att dem som inte va för fulla minns den som igår, och kommer minnas den oxå. Har ju ett minne som kommer följa med mig ett bra tag fram i livet, fick ju ett snyggt ärr ;) hahaha ! Ärret är gjort av vänskap, jag skulle bara få en kram men dunsade rakt ner i scenkanten ist :P hahaha

Minns ni ???

Hahaha ser ju för fan gravid ut :P hahah !


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Bra gumman :)) spännande fortsättningn i morgon :P

2010-11-26 @ 15:49:44
URL: http://juntos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0