Fredag - snöar 19/11

14.22
Idag har Martin åkt hem, känn helt okej endå !

Sitter nere hos Nettan, har slingat håret, och hon har blonderat sig lite till =)

Ska in till Smålandsstenar sen o hälsa på Vickie på nöjet, försöker få tag i min käre vän oxå så jag kanske kan hälsa på =)



Ikväll hoppas jag på finfrämmat ;)

Fan va trist med snö =(



Saknar Alva snuttan som fan =/

Saknar även lille Tommie :(

01.01
Är hemkommen från Kim och Nettan, asså fyfan vad jag har skrattat ikväll.
Kan inte minnas när jag skrattade så hejdlöst senast xD
Rufus är ju förjävla rolig alltså !
Jag & Sebbe skrattade nog fan i en timme konstant, asså guuud.
Kan verkligen inte förklara hur mycket denna kvällen förlängde mitt liv.

Fyfan vad det snöar ute, jag hatar snö =(
Ska hänga med mamma om nån timme och hämta brorsan i Broaryd, han ska hem från logen.
Vill inte att mamma åker jälv i detta vädret !

I morgon ska jag till min käre vän o hälsa på lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0