Torsdag Röntgen

08.53

God morgon allihopa !!
Har precis varit på posten och hämtat lönecheck, sen har jag varit hos Mimmi på jobbet och hämtat nycklarna !
Ska alldeles strax till banken, sen ska jag och mormor till värnamo, jag ska på magnetröntgen och kolla nacken igen !

Sen i eftermiddag ska jag nog till Malin och Fredrik för att hälsa på dom och ungarna givetvis, hinner inte träffa dom på skitlänge annars i med att jag Åker till Göteborg och dom åker till Hudiksvall !!

Ikväll ska jag packa, och städa mitt rum, så det är lite fint innan jag åker, så jag har ha de städat när jag kommer hem :)

Nu måste jag springa iväg till banken, så jag kommer precis när det öppnar !!

09.11

Hur jävla dum i huvudet är jag ? Hatar att va nyvaken, blir cp på Mimmis klocka på datorn som går en timme förfort, trodde ju kloockan va tio, därför jag skulle gå i tid. Men klockan va juu bara nio -.- så gick helt i onödan :P

Träffade Jimmy påvägen :D


Denna bilden är vi dock fulla på. . .  men endå :D


10.18

Nu har jag varit på banken och fått in mina pengar, träffade även Marko och växlade några ord med honom :)


Fick 1400 :- mer än förväntan, alltså 1400 :- mer att ha kul för i Göteborg :D:D:D


16.46

Precis hemkommen, har varit hos familjen Sjöberg, dom är så underbara allihopa. Så synd att jag inte kommer träffa dom på 6 veckor :'(
men men. . . . Det är smällar här i livet man får ta bara !!


 My Sjöberg
!!


Isak Sjöberg !!




18.05

 Har vilat en stund nu, fyfan va fint det satt, och migränen är borta :D

Hann inte trädffa min porrhöna Frida idag =/ Kommer inte se henne på 2 veckor :(  ♥


20.13

Jag och Mamma har varit o handlat lite, köpte jordgubbar och grädda bland annat, och det va så jväla gott !
Första gången i år jag äter de, nu börjar jag få sommarkänsla :D



Måste packa nu -.-
Så tråkigt att packa, men måste ju, för åka det ska jag ;D

23.42

Har Packat klart allt som ska me i morgon, och varit ute och gått en runda med Kim.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och tänker . . . .

Hoppas verkligen att denna sommaren kommer bli lika underbar som förra sommaren. . . .


Yohanna Edberg. . .  Ett år sen idag jag träffade henne för första gången !!!



Detta är minnen som ALDRIG kommer försvinna. . . 
ÄLSKA DIG GUMNMAN  ♥♥♥







Miss U Bejb 1 dag kvar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0