Tisdag 3 dagar kvar

12.35

Börja dagen med en cigg & en glassbåt i bikini på balkongen ! Fyfan va fint !!! Ska ut och sola ännu mer nu, så uppdaterar jag mer sen :)








Bara 3 Dagar kvar till Göteborg =)


13.50

Hämtade posten, hmm. . .  Arbetsförmedlingen har kallat mig till möte den 28e Juni, då är jag i Göteborg, och det är inget giltligt skäl att vara på semester, och säger jag att jag ska på arbetsintevju så kan de ej neka mig. Men får jag då möte en annan dag, kommer jag ju inte kunna komma då heller för jag är i Göteborg till semesterfredagen. . .  den 9e Juli :O
Vill inte bli utskriven från Arbetsförmedlingen :S



Jag vill känna din kropp emot mig, höra pulsen slår.
 Din mun tätt emot mig, hjärtat snabbar på.
Jag ser på dig, och du ser på mig, och jag säger jaja, jag vill ha dig. . . . ♥


14.34

Får nog ta o plocka i ordning på sakerna på balkongen, och sen hoppa in i duschen, ska till kälädhörnan med mamma sen till Mimmi =)


Ska sma till Jimmy Jadeland idag och kolla vad han ska hitta på.
Saknar honom lite, den busen xD



Älskar dig mamma !




You are the only one for me. . . .♥


20.03

Sitter hos Mimmi, ska strax gå till konsum =)
Dijk, Sune, Vanessa, Martina och Sebbe har precis åkt !

Ska nana hos Mimmi inatt, och i morgon ska jag till Sjukgymnasten sen ska jag och mamma till Gislaved !
På Torsdag ska jag på magnetröntgen i Värnamo, sen kanske träffa Frida om hon hinner.

21.01

Har nu varit på konsum, sen ätit kvällsmat, sen glass. Bananasplit. . . Satt fär jävla fint =)

Frida Landh ♥
Mimmi Pettersson ♥
Katta Jaktlund ♥


Miss U ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0