Söndag Bakfylla & Saknaden

14.00


Har precis fått i mig lite mat, fyfan va fint det satt med köttbullar, potatis, lingon & sås :D Fett gott alltså !!

Är skitbakfull idag, efter en trevligt kväll hos Frida igår! Lite nytt folk, alltid kul :) Sen blev det efterfest på annat håll, vaknade och de va blod i hela hallen !!! HAHA !!! Mådde skit när jag vaknade, sov bara nån timma, sen gick jag till Mimmi vid tio typ !! Och nu hemma :) Ska fan gå o sova en stund, innan man ska börja öla igen ;)


Saknar bejbi som fan =( Hade gjort allt för att han skulle vara här nu :$




21.26
Har varit hemma en timma ungefär, va hos Frida en sväng och drack kaffe =)
Ska strax lägga mig framför tvn :)




22.56
Sitter och grubblar på massa skumma saker :P Ska bli så jävla skönt att åka till Göteborg i två veckor med Mimmi ♥ 





 Sitter även och tänker på en person, man fatta egentligen inte varför jag gör det, bara blivit så på sista tiden ! Saknaden är stor :(



Babe ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0