Onsdag Sjukgymnasten

12.16

Sitter hos Mimmi, har varit hos sjukgymnasten och gjort mina jävla övningar jag måste.
Så sitter nu och vänta på mamma, så vi kan åka till systemet. Ska handla till midsommar :D

16.08

Har nu varit i Gislaved men Mamma, medans hon va hos frissan hann jag, gå till arbetsförmedlinge, in på Jc, Azzuro, Kappahl, Lindex och klädstället. Hittade dokc bara ett par jeans men bättre än ingenting. Sen va jag ju då inne på systemet givetvis, blev ju inte dåligt tungt, handlade till Mimmi oxå =)

Ska sova hos Mimmi inatt igen :) I morgon ska jag först till posten, sen till banken och sen vidare till röntgen i värnamo. . . .  Nackhelvette . . .  =(


Miss U ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0