Måndag Göteborg

15.00

Jag har haft en bra midsommar, det var mat, alkohol, och trevligt folk! Det gillar vi !
Stanande på Ranberget innan vi åkte hem till Jim & Helena, de va jättefint, man såg ut över hela Göteborg =)

Sen åkte vi hem till Jim & Helena, käkade chips och kollade på film, och i Lördags träffade jag Tommie tog en fika med honom, sen följde med honom hem, oxå trevligt.

Söndags åkte jag hem från Tommie, gick och fikade med Mimmi, sen hem och grillade med Helena, Angelina, Jim, hans mamma & hennes kille =) det var mycket gott ska jag tala om .... ;D 




Idag gick vi först och lämnade Ninis hos dagmamman, fick dock vänta från 9.15 till 11.30 på dagmamman, i med att vi va en kvart försenade så missade Ninis promenaden :P Sen åkte vi in till stan och shoppade lite. . .men bara lite.




Mimmi har inte fått in sina pengar idag, så hoppas de har kommit in i morgon. Köpte En långarmad tunika, 4 armband, ett par skor och en jättesöt liten kjol :)

Kommer lägga upp bilder när jag orkar :P haha!


♥ Mimmi Pettersson

♥  Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0