Måndag Drugs Kill

01.57



Vart är världen påväg ?????







4 dagar kvar tills Midsommar i Varberg med Mimmi & hennes släktingar, ska bli kul !!

Sen Göteborg i 2 veckor, fyfan va det ska bli gött att komma här i från lite :)
Men kommer ju klart sakna min porrhönor Frida & Katta  !!!!!!


11.34

Somnade typ fyra inatt -.-
Så vaknade för en stund sen, fan va tråkigt väder :(
Hoppas fan det är fint väder på midsommarafton !!!!!!!!

13.29

Fyfan va dryg dag :O
Sitter och läser på facebook, lyssnar på musik och uppdatera bloggen, är typ det enda som finns att göra. Blir oxå jävligt irriterad för jag beställde bantaxin för typ 2 månader sen och har fortfarande itne fått hem dom :@ Blir så jävla irriterad, palla typ inte vänta längre, vill ha dom nu !!!!!!!!!!!!!


14.09

Gott med Fläsk, Potatis & löksås :D




Idag händer nog inte allt för mycket, senast 17.45 måste jag va hos Katta & Daniel, de ska på föräldrarmöte på Heléas dagis, så då ska jag passa Tösabiten sålänge :)



Haha tyckte denna bilden va rätt skoj xD


Typ. . . .  AJ ???



För några timmar sen skrev jag " Fittväder" på facebook , men jag ångrar mig =)
Nu skiner ju solen. . . . . Härligt :D



17.55

Sitter nu hos Katta & Daniel och är barnvakt åt deras lilla Heléa :D Hon är sånt charmtroll, så hälften vore nog :)


20.42

Är nu hemkommen, Heléa va lika go som vanligt =)
Tog detta supersöta kort på henne :)








HAHAHA !! Så jävla fult :P
http://fuldans.se/?v=knarmhhpwt


Sötnosen somnade nog, innan vi han snacka på msn :$

Haha saknar även Philip Jönsson på msn, hahaha ! Skitkul på nätterna när alla andra sover ! hahaha

Mimmi Pettersson ♥
Frida Landh
 ♥
Katta Jaktlund ♥



Miss U ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0