Torsdag - Bambu

14.26

Kom hem för en stund sen. Har sovit hos Mimmi inatt, hade så tråkigt igår så vi hade askul, ville verkligen hitta på nått, men hände absolut ingenting, så satt på balkongen o spelade kort och fulade oss så hälften vore nog. hahaha

Va på Bambu igår med Gurra & Mimmi, de va på tok för gott alltså :D Mumma !

Idag vet jag inte vad det blir, ska iaf hoppa in i duschen, äta, sen fixa mig lite, sen åker jag nog upp till Mimmi igen :D

16.51
Ska precis äta kyckling i chilisås, asgott :D

Frida ringde för en stund sen och frågade om jag skulle med på fest till Ida Titusson. Så ikväll blir det nog att åka dit en sväng och ta några öl :D


Bejbi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0