Onsdag - marknad & bad

18.30

Gog kväll, har nu kommit hem efter en hel dag med mamma och Frida i Ugglarp, har varit riktigt nice, har blivit solbränd som bara den.



Gjorde korsord på stranden idag, detta va lite roligt. . .


Igårkväll va jag med Frida oxå :) Satt och kollade på Dum, dummare och gjorde hemligheter :P hahah

Hittade vad Frida har råkat klämma i sin altandörr omedvetet :P Helt uttorkad och gammal....


En Gräshoppa HAHAHAHA !!! xD

 

23.33

Sitter hemma hos Agge i Brparyd, dricker cider, med gott humör :) än så länge iaf :) får hoppas det rckäer hela kvällen, det är jag, vanessa, mimmi, agge, sune, dijk, martin, freddie, linus och jag vettefan va de andra heter :P hoppas kvällen blir bra iaf ! :)

 

 

 

Bejbi ♥


Kommentarer
Postat av: katta

Hahahahaha så jävla bra. Va jag oxå me på ett hörn på stranden ;)

2010-07-19 @ 00:36:36
Postat av: Angelica

Hahaha ja du va ju de :P

2010-07-19 @ 17:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0