Måndag - bakis

18.05

Kom hem från Agge för en liten stund sen, har ätit och duschat. Satt där igår och drack, gick i deck rätt fort, va jättetrött !

Vanessa & Dijk


Mimmi


Agge


Ingen hade cigg i morse, så jag och Mimmi fcik nöja oss med den här vi hittade :P HAHAHAHA !!!!

Trillade på fyllan igår och fick ciggen rakt vid ögat =/

Svider som fan idag :P


Blev rätt ledsen igår me, fick reda på massa saker som hade varit bättre om jag inte visste, men sanningen är inte alltid rolig att höra. Fyfan va hemskt. . ..  =(



Väntar på att Vanessa & Mimmi ska komma hem fårn Broaryd så jag kan åka och handla sen hem till Mimmi.
Blir ostbågar och film med henne ikväll :) ♥


Blev ingen myskväll med Mimmi, tiden rann iväg innan hon kom hem. Så gick över till katta ist. Hyrde den nya Beckfilmen, men fick jag skivan ? svar nej. så hyrde alltså ett beckfodral för 55 kr :(

Hoppas på att han myskväll med Mimmi i morgon ist :)

Mimmi Pettersson ♥


Bejbi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0