Lördag - Bakis

12.53

God morgon !!! eller aaa god middag kanske jag skriva. Har varit vaken ett tag, Mimmi sov här inatt så har ätit frukost och grejer :) Kom hem vid kvart i tre inatt ungefär, Wheels & Wings va helt okej, men roligare har jag haft ! Blev ju McDonalds innan hemfärden ;) asgott :) fick ett rosa glas med för att jag tog plusmeny ;)




Förfestade hos Mimmi igår. Fick raka av Dijk håret me. Askul ! =D




Blir nog lugn hemmakväll med film och god mat skulle jag tro ! Mår inte jättebra idag !!



15.33

Har fått nojja på denna låten igen, spelar den HELA TIDEN !! HAHAHA xD
Tröttnar aldrig på den :)

http://www.youtube.com/watch?v=p35bgZNhQ1w&feature=related


15.57
Precis klar med maten :) Mackaroner och Italiensk Köttfärssås! ASGOTT :)





18.45
Mår skit idag, rikitigt bakfull asså =/
vaknade precis, har legat och sovit på soffan efter maten. Asskönt att sova, men har sovit för länge känner jag :P Lite småsur, och jävligt rastlös.


Mimmi är i Varberg med Veronica & Veronica. Fast skulle inte va borta så länge, så vi kommer säkert ses ikväll igen :)


Bejbi flytta hem igen =/
Saknar dig som fan, allt du säger och allt ska bli så bra. Pratar med varandra nästan varje dag, och du va helt nere här om dagen, ville ba va hos dig då, men kunde tyvärr inte. . . . ♥

20.39

Har precis ätit lite glass & chokladsås, sitter i soffan och glo på tv med mamma. Är sjukt uttråkad, så det finns fan inte =/ en sån här dag vill man ha någon att krypa ner jämte :$

Väntar på att Mimmi ska komma hem. . . .


00.00
Väntar int elängre på att Mimmi ska komma hem =/ hon trodde hon skulel va hemma runt 22 men så blidde det inte :P


Bara jag och vanessa som har sjukt tråkigt ikväll, hade jag vetat det tidigare hade jag åkt in till henne, men nu äre inte så lätt. Kände innan jag börja få ångest och skit igen, hata att sova själv, men sånt man få ta, jag är typ van. Vet bara inte hur jag vrida och vända på mig. Saknar Göteborg.

Det är inte törnet som sticker dig, utan du som sticker dig på törnet.



Mimmi Pettersson
Bejbi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0