Söndag - utmaning dag 17 12/12

Dag 1- Presentera mig själv.
♥ Dag 2- Min första kärlek
♥ Dag 3- Mina föräldrar
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick

Mitt favoritminne, hmm ? Öland 2009 va så jävla roligt.
sen hela semestern 2009 va helt kanon tillsammans med Yohanna Edberg :)
har massa småminnen som är helt underbara oxå :)

11.15
Vaknade för en timma sen typ, hade ett MMS från Yohanna på en söt liten pojke, så äntligen har hon fått sin son.
Grattis Yohanna och Kristoffer till sonen, och lycka till ♥

19.41
Jag och babe har varit och hälsat på Camilla och lilla Nathalie, så jävla söt unge, kan äta upp henne nästan (A)
Hon skrattade och pratade lite med mig även idag :D haha !
Låg och fes i mitt knä gjorde hon me den lille busen xD

Har ätit tacos med sötaste och myst lite :)
Jag va tvungen o kolla julkalendern me xD haha !

Ska strax ner till Kim & Nettan en sväng, Gosing har fått för sig att han ska raka av sig håret :O :P

Andreas Andersson ♥



Kommentarer
Postat av: Yohanna

helt underbar sommar gumman <3<3

2010-12-20 @ 12:33:52
URL: http://juntos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0