Onsdag - förkyld 29/12

12.34

Vaknade halv fyra i morse, tänkte helt ärligt gå upp då. 
Men va inte så jävla roligt att va uppe när mamma och Andreas fortfarande låg och sov =(

Jobbigaste natten på länge, har fått gå upp och snyta mig typ 30 gånger :'(

Va hos Frida igår o drack, men är jätteförkyld och mådde inte alls bra så åkte hem väldigt tidigt :(



Vill till Värnamo så jag kan shoppa nått fint till nyår, men ingen som kan köra och jag pallar inte åka tåg.
Vill till McDonalds oxå :P

18.18
Jag och babe skuttade ner till kimsing och Nettan för typ en timma sen.
De ska strax till gvd en runda, så jag stannar och håller Nettan sällskap.


Är jävligt trött på att ta din jävla skit hela tiden.
Har bestämt mig nu, du ska slippa mig.
Allt jag gör är ju tydligen fel.
Och i med att jag älskar dig, så ska jag låta dig leva ett lyckligt.
Kan ju inte va så kul för dig att gå o sura o va arg hela dagarna.
Och i med att det är mitt fel att du alltid är sur så mår du bättre utan mig.
Och jag mår bättre utan dig.
För ditt beteénde mot mig kallas inte vänskap, så är det bara.
Efter nio år har jag verkligen förstått att du inte är en vän. . . .

Andreas Andersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0