Måndag - utmaning dag 18 13/12

Dag 1- Presentera mig själv.
♥ Dag 2- Min första kärlek
♥ Dag 3- Mina föräldrar
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Favoritfödelsedagen va lätt när jag fyllde 15 och fick min moped, kommer ihåg det sm igår.
Jag va i eld och lågor, så jävla glad . . .  haha !
Min 18 årsdag kommer jag oxå ihåg jätteväl, man blev ju myndig.
Min 4 årsdag kommer jag håg med, för jag fick min första armklocka, den va rosa :D




10.42
Åt precis en god frukost med min Babe :)
Väntar nu på att kaffet ska bli klart så vi kan gå ut o röka :)

11.07
Kan inte förstå att jag har världens finaste pojkvän.
Finns ingen som han, finns ingen som är ens hälften så underbar.
Blir varm  hela kroppen av att känna hans mjuka läppar möta mina.
Hans händer mot min kropp gör mig hel galen, och skakar i hela kroppen.
Nu vet jag verkligen vad kärlek är.
Du finns i mitt hjärta Andreas Andersson ♥

HAHAHA !!
Min och Gosings fina bild som vi gjorde (A)



11.42
Ska ner till Kim & Nettan en stund snart, sen ikväll ska jag nog till Skeppshultskolan
 och kolla på mina små chamtroll gå luciatåg :)

14.19
Hjärtat sover så sött :-*
så jag har städat åt mamma lite, väntar nu på att hon ska komma hem,
med grädde & vitlök så jag kan börja med maten.
Fläskfilé med Potatisgratäng så jävla gott :D




20.10

Jag och babe va o kollade på luciatåget på Skeppshultskolan.
Gud så söta dem var (A)
Synd bara att det va så satans kallt ute =(

Nu sitter jag hos Nettan.
Grabbarna är iväg en sväng.
Babe hade varit borta i 4-5 minuter när jag fick ett meddelande att han redan saknade mig.
Ni kan inte ana hur jävla glad han gör mig alltså!
Han är den finaste  !!


Andreas Andersson <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0