Torsdag - Frida 26/8

11.39

Vaknade typ för en timma sen, är röksugen som fsn =/ så får gå ner till macken och köpåa cigg för jag har fan inga, de tog slut igår när vi va hos Agge. Och sen va macken stängt när de körde hem mig men, men .

Fick sms av Frida för en sund sen, hon vill leka med mig idag, de är oxå kvällsöppet i ss :) Så det blir trevligt med Friiiidaa :D



12.30

Tänkte laga mig lite mat nu, sen hoppa in i duschen :)



Aaawe Sötnos, kom kom ;)

16.48

Nu är Mimmi här, men vi försöker fixa skjuts till ss för jag ska va med Frida snart :) <3

21.15
Har varit med Frida i eftermiddag, mysmys :D
Nu ska jag strax hänga med Agge, Dijk, Kenny & Besim till Jönköping en runda :)

21.30
Blir visst inte jönköping :p haha
kanske åker till broaryd ist :P
Får se hur det blir här. . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0