Tisdag - Veckans babe 31/8

17.15

Sov hos Agge inatt, sen körde han mig till ss vid 12.45 för jag o Mimmi skulle med bussen 12.50 till Gvd, möte med arbetsförmedlingen där. kul !!!! Sen efter de stannade vi hos Vanessa & Martina en stund, sen drog vi hem till Mimmi där jag är nu. Vi väntar på Veronica sen ska vi gå o simma ;)


Har nu fått bilderna sen i Lördags. . .
Här är några :)

Fråga mig inte vad jag gör. . .  typ dansa eller ser allmänt efter ut ;)

18.27

Ska inte simma förövrigt. . . hmm. Mamma sa 17.00 till mig, men nu helt plötsligt hade hon tydligen sagt 16.30, vilket hon inte gjorde, för hon visste att jag fortfarande skulle va i Gvd då. . . . . Veronica kommer snart iaf och umgås med oss :D

20.39

Är nu hemma, stter på fb och msn och snacka lite med folk, i morgon blir det nog bilbingo med Nattan, Veronica, Veronica och Mimmi :)
Ska nu äta, sen hoppa in i duschen :)


Veckans babe - Alexander Isaksen ;)



21.38
Har nu ätit och duschat, och det va underbart :)
Sitter och kolla runt på lite jobb nu, får se om man hitta nått spännande att söka :)

http://www.youtube.com/watch?v=mV912uiRM_A   ♥♥♥

00.19

Drömde om Michael Jackson natten till idag, fyfan att jag vaknade :( Kom på det nu när jag lyssnade på They don't care about us :)
Riktigt bra låt . . . ..

Känner mig inte helt okej :(


Tur att man har vissa vänner som bryr sig ♥
Jag känner dem bästa ♥


Snyggingar :D:D:D


Jävla porrisar. . . .  . . .  :D



Bejbi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0