Tisdag - Skottlossning 17/8

13.13
Sitter hos Mimmi, ska alldeles strax åka hem och dryga =/

Va hos Agge en sväng igår, jag, Mimmi & Dijk, satt mest o lyssnade på musik. . . . .




Får se vad som händer idag, blir väl hem, jogga rundan, äta sen vettefan. Katta kanske bjuder på en kopp kaffe i eftermiddag om jag har tur, kan ju se om hon vill bli bjuden på en annars :)


HAHA!! Vilken jävla dröm, den kunde varit sann, för vissa delar i drömmen har ju faktiskt hänt på riktigt oxå, de va mysigt iaf :) hahaha ♥



Det dög inte när jag frågade, men när hon frågade gick det bra :'(


14.14

Nu hemkommen, har slängt i mig lite mat, och satt några filmer på nerladdning så jag har nått att göra ikväll :)
Hahaha Katta kommenterade min status på Facebook och frågade om vi skulle ta kaffe ikväll :) klart som fan, de skrev jag ju tidigare idag här på bloggen :D hahaha


Det är nått med dig jag inte riktigt kan släppa helt, de lilla räckte?? hmm. . . mycket lustigt, detta trodde jag inte :P


Jävla drama i Hyltebruk inatt....Skottlossning och stulna bilar och grejer vettu. Nu jävla händer det lite :P

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7628144.ab


14.34

Veckans Horoskop - Fiskarna

Inbjudningskort som talar om att du bjuds till trevlig fest, det kan du få nu.
Man ser dig som en extra kärt välkommen gäst.
Du har en utstrålning som skvallrar om romantik.
Ett arbete med växter kan vara det roligaste nu i veckan.
Så är ditt arbete förknippat med blomster så får du fint resultat.
Du är själv som en blomma i vackraste hälsa och blom.
Kan man tala om strålande tider så är det just det du ska få nu.
Ekonomin bör vara stabil och spelvinst är fullt möjlig.
Så en liten insats i ett spel kan vara rätt att göra.

Det lät inte så jävla tokigt endå :D

16.26

Har nu sett båda filmerna Sex and the city :)
De är riktigt bra :) HAHA !!!

Hoppas på att snart Katta skickar, för jag börjar bli riktigt rastlös =/
Ska ut och joga ikväll ist, för nu tittar solen fram, coh det är så jävla jobbigt att va ute o jogga när solen skiner. . . .



20.15

Har varit och handlat med mamma, så kom precis innanför dörren, eller nä, jag har diskat me :) I
nnan dess va jag hos Katta & Daniel och fick lite kaffe :D alltid smaskigt, och alltid lika trevligt med dom som sällskap :)


22.52

Har tråkigt, så hittade denna på bilddagboken, när jag gick igenom alla mina bilder :)

51 Frågor :)
1. Hur många piercingar har du? 11 st , 6 i öronen och sen andra piercingar :)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Japp
3. Hur lång är du? 168
4. Vad väger du? för mycket :P
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Sex and the City
6. Skriv hela ditt senaste sms : Får se om du knackar på inatt oxå ;-) puss
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror helt på
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
9. När såg du senast din mamma? en och en halv timma sen typ
10. Icke godkänt i något ämne? mjo
11. Mvg i något? nej :P
12. När vaknade du idag? 12.09
13. Vilken är din favoritplats? Göteborg
14. Vilken plats föredrar du minst? typ reningsverk, eller sopstation eller dess liknande :P
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Göteborg
17. Vad sover du i? sängen ?
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4
19. Var har du bott/bor? Anderstorp, skeppshult, smålandsstenar, kinared, hylte & burseryd
20. Tycker du om kinamat? Yeees :D
21. Tycker du om kaffe?  Aaaa :)
22. Vad dricker du helst till frukost? äter inte frukost =/
23. Kan du spela poker? jao
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? inte samma år, men samma dag :)
25. Vill du ha barn? klart :)
26. Kan du några andra språk än svenska? nej itne flytande
27. Har du någonsin åkt ambulans? ja
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder och alkohol
30. Är du cool? Haha lätt ;)
31. Kan du rulla med tungan? ja
32. Vem är den roligaste människan du känner? Vet inte finns många :)
33. Vad har du för ringsignal? Zombie remix :)
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Yes
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mitt linne :)
36. Kan du byta olja på bilen? ja :P
37. Vilken var den senaste boken du läste? Hur Cannabis skadar kroppen
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? ja
39. Dansar du i bilen? hahaha lätt
40. När var du i kyrkan senast? när min kusin döptes :)
41. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mamma :D
42. Hur många hål har du ? Hahahah hål ?
43. Har du någon tatuering? ja 4 :)
44. Gillar du någon just nu? yes =)
45. Har du provat droger? mjo =/
46. Provat röka eller snusa? är rökare så ja
47. Har du pojkvän/flickvän? nope
48. Vad är ditt mobil nummer? 076 - 142****
49. Vad ska du göra ikväll? har varit ute o gått en lång promenad, så nu ska jag kolla film sen sova
50. Har du några syskon? Japp Dennis min storebror :)
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? Inga :(

 Har varit ute och joggat min runda idag me, så idag kan jag äta en godisbit med gott samvete ;)

00.26

Sitter och lyssnar på musik, vissa låtar ger mig bra minnen, vissa mindre bra minnen, till coh emd riktigt hemska minnen =/
Har börjat grubba så mycket, på vad kan jag tyvärr inte skriva ut, men har börjat sakna vissa människor kors och tvärs :P haha !

Ska nog strax krypa ner i sängen tror jag, skulle gärna vara vaken nån timme till, men då vänder jag på dygnet igen, och det är sjukt jobbigt,
men nu börjar alla jobba igen, och det är jätte tråkigt, på dagarna så det spelar egentligen ingen roll, men endå !!!!!




Vännerna
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0