Söndag - Asdålig 29/8

12.21

Har äntligen stigit ur sängen lite, fast ska nog strax lägga mig igen :P
Blev inte så mycket chappen för mig igår, blev skitdålig i Lanna och spydde rakt ner i handväskan, smart Angelica. . . smart verkligen !!!
Lämnade Katta, Frida & Runken på Chappen, sen körde Åke hem mig :)
OCh gud va skönt de va o komma hem och lägga sig :P hahahah

Jag ska fan inte dricka alkohol alltså, åldern tillåter inte det ;)

13.43
Har fått i mig lite potatismos nu iaf :P
Mamma är fan bäst när jag är bakfull, först frukost på sängen, sen tvättade hon min nerspydda väska och nu kom hon hem från Smålandsstenar och hade köpt Loka & godis till mig :D Viss är hon för underbar !? ♥

Lika ???

21.40

Åkte till Mimmi typ vid halv fyra eller nått, delade på en pizza och umgicks lite, sen åkte jag till Katta på en kopp kaffe, sen kom Frida så vi spelade ett nytt spel som Katta hade köpt. Man fick inte svara "JA" eller "NEJ" och man fick inte helle tveka. Det var skitsvårt, men Daniel va grym på de. . . .

Kom hem för en liten stund sen därifrån och har verkligen mått skit hela dagen, spyan sitter i halsen, men ha ändå kunnat vifta på huvvet o sånt :p Ska iaf inte dricka alkohol på ett bra tag, inte dricka mig full iaf :(

La 400 :- för att få spy och må skit, bara att jag inte visste det när jag började dricka, sen fick jag nästan slänga allt i min väska :P


Asså jag saknar dig som fan sötnos, kan du inte bara komma hit snart !? :D

23.00
Har pratat med Josefin en stund i telefonen :)
Alltid lika trevligt . . . 

Asså du får mig att tänka på saker jag inte ska, okontrollerbar och ur balans. . . . Massa snusk och sånt !!!


23.33

Våra internskämt. . . .
1. Om vi vill att nån ska sluta så säger vi " Sluuuuta Nuuu"
Och det kommer ifrån när jag Filmade Tommie & Daniel när de sjöng.
2. Om jag tycker nått som någon påstår så säger vi " Ja det tycker jag" och låter jättefulla när vi säger det.
Det kommer oxå från den filmen. . .
3. Om någon ska gå säger vi " Vart tror du att du sa ta vägen"
Vilket kommer ifrån Sune när han tafsade på Martins lår och han skulle fly, då frågade sune vart martin skulle ta vägen, och så lät han som en jävla pedofil :P hahah
4. Vi säger " Aaa men Dudå? "
Vilket som kommer från Kenny :P
5. Om vi ska berätta nått om en tjej och en kille så säger vi " Det va en tjej och en KILL"
Vilket kommer från när Vanessa skulle berätta om en film, så sa hon att de handlade om en tjej och en kill :P

Kommer inte på några mer för tillfället :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0