Onsdag - det svarta fåret 11/8

11.45

Sitter hos Mimmi och försöker komma hem. Ringde mormor och frågade om inte hon kunde va gullig o köra hem mig, men psykfallet tyckte jag kunde promenera hem till skeppshult. Tack men nej tack ! Hon är så jävla otrevlig, och måste alltid kommentera nått helt onödigt, är så jävla trött på de, ber fan aldrig henne om någonting. Så blev jävligt besviken. . . . .

Ska till familjen Sjöberg och hälsa på idag, men vet inte nnär det blir, måste komma hem först.

15.43

Vet ni hur det känns att alltid vara de svarta fåret i släkten ?!
Att alltid få höra massa kommentarer om hur dåliga val man gör i livet ?!
Att alltid får mindre än resten av barnbarnen ?!
Att alltid få höra när man gör nått dumt, men får aldrig höra nått när man väl gjort nått bra ?!



Jag har det iaf, och är jävligt trött på det, har varit så, så länge jag kan minnas. Även när man va liten och faktiskt va oskyldig, ja även då fick man höra de . . . .


Har gett dig så många chanser, du försöker inte ens få mig att tycka om dig, kom inte och gnäll sen men jag tänker varken träffa dig eller prata med dig något mer.
Palla inte de, kom inte och skäll på mamma sen att det är hennes fel, som du brukar, för det är det inte.
Det är du som har skapat detta så jävla bra själv. . . .




Mamma ♥
Pappa ♥
Brorsan ♥
Mormor ♥

00.00

Klockan 00.00, då ska jag önska mig nått. . . . klart, de va inte så svårt att önska sig nått :)
Har varit med katta och frida ikväll, kom precis hem, efter att han spelat kort och käkat pizza :) mycket, mycket trevligt att ha dem hemma igen :D


Från det ena till det andra så fyller Tommie 22 idag, så grattis till honom :)



Miss U ♥



Kommentarer
Postat av: Celine

Yes, vet precis hur det är att vara svarta fåret, den stora anledningen till att jag har valt bort många släktingar..

2010-08-12 @ 00:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0