Måndag - pengar 23/8

14.09

Är hemma och bakar frallor, hoppas att de blir goda så jag kan ta en eller två till frukost snart. Börja bli jävligt hungrig, vaknade inte för så längesen !


Undrar om allt gick bra för Mimmi i skolan idag =)



Hoppas verkligen att jag fått in mina pengar idag . . .  :D

15.21

Nu är alla frallor klara :)
och bra smakar de oxå !!

Frallorna med ost på


Frallorna med havregrym på :)

Katta slutar vid fyra, så vid fem någon gång ska jag bjuda henne på lite frallor :D






Anton Lorentzon har nog den mest sjukaste humor man kan ha. Kan fan inte sluta skratta åt honom alltså.
Läste hans blogg innan och fick då läsa det mest vidrigaste skämtet jag någonsin läst. . .

Vad är skillnaden på en bajskorv och diarré?
- En bajskorv går inte att gurgla . . .

HAHAHA !!!!

02.01

Åkte in till Ss med mamma typ vid 18.00 de va precis efter jag kom hem från Katta. Jag hade fått in mina pengar, så fyllde på mobilen så jag har gratis sms igen =)


Har bara suttit på msn och facebook nu ikväll. Haha och av någon anledning visste jag att denna dagen skulle komma,och att du skulle skriva til mig ;) HAHAHAHAHAHAHA xD




Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0