Måndag - Besök hos Jasenko 9/8

11.22

Vaknade för 22 minuter sen, fick sätta alarm idag, för att mamma kommer och hämta mig runt ett, då ska vi åka till gvd och lämna in försäkringspapperna :) sen kanske vi går in en sväng på azzuro :P kan ju hoppas iaf. Har sovit hos Jasenko inatt, han har ju varit i Bosnien i 5 veckor, så de va kul och träffa honom igen. Hittade en asrolig bild som jag skickade till han för snart ett år sen. Sån där flum grej på facebook, att va vi skrattade åt den bilden. Hahahahaha!!!



22.11

Nu sitter jag hos Mimmi, vi lyssnar på massa kärleksballader, asbra :D
Ska strax iväg och gå en runda hon och jag :)

I morgon kommer Katta och Frida hem från Dalarna :D Jippie <3


Mimmi Pettersson ♥
Katta Jaktlund ♥
Frida Landh ♥


Bejbi ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0