Lördag - Grattis Susse 21/8

14.46

Ligger hemma hos Mimmi, har precis ätit korv med mos :) jävla fiint ;)


Balkankorv. . . .  Själv kallar jag det Mussekuk ;)

Satt här och drack igår, sen kom Martin & Dijk, sen åkte Dijk till Chappen, så vi andra drog över till Bäge, där Tobbe, Mikael, Sanna & Peter va. Inte jättemycker drag alltså. Efter en stund drog jag och Mimmi hem till henne och gjorde mat, sen började vi kolla på Titanic, men båda somnade :) hehe

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir. Vanessa kommer sen iaf !

Aawe, så jävla söt man kan va alltså :D Haha !

15.39

Är nu hemma i Skeppshult, ska hoppa in i duschen, sen krypa ner och kolla film tror jag !!

Vad händer ikväll gott folk ???

Grattis till Susanne Johansson som fyller 21 idag :D ♥





Gissa vad detta är ??? :D

HAHAHAHAHA!!!

19.26

Ska nu bege mig till Mimmi i ss, har tagit kaffe med Frida och Katta, alltid lika trevligt :)



Du gjorde mig glad igår bejbi :D

00.23

Sitter med Mimmi, Vanessa och Veronica på Mimmis balkong, och tar varsin grogg. Gott gott :)
Blir nog bara denna, för det blir lugnt ikväll =)

Har fett ont i halsen, de kliar som fan oxå ''/


De va jobbigt idag när jag fick veta, det gör ont i mig. Nu är båda sjuka, klara mig inte utan er. . . .  =/

Mamma ♥
Pappa ♥

Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0