Fredag - Film & mys 20/8

14.24

Sov hos Josse inatt, kollade på film med henne och Mimmi igår, drack cola, och åt bacon snacks, ostbågar och popcorn :) asnice, och massa kärleksfilmer, hur mysigt som helst :D hahaha !



Sitter nu hos Mimmo och fundera på vad vi ska hitta på ikväll, inte så lätt att göra nått utan pengar =/



Tror jag börja bli desperat eller nått, haha smsa massa skumma saker med alla möjliga o.O 
Fast kan inget annat än att skratta åt det, fan vad har tagit åt mig :P HAHA !!!!


Jag gör de komplicerat ?? HAHA !! nejnej, det är du som tjatar jämt ;)

Kanske får besök från Skåne i morgon :P


Rätt kul, vet nu en person som aldrig testat droger fast endå säger att han/hon inte tycker det borde klassas som en drog, har bara tidigare fått höra det från folk som själv testat ;) Han/hon tycker oxå att röka borde vara lagligt ist för alkohol, vilket jag håller med till tusen . . . .


Börja faktiskt tror på allvar att jag behöver psykriatisk vård! HAHA, nått fel äre nog fan på mig asså :P


Hmm, de va visst inte som jag trodde. . . . :p





Har fått mitt H&M paket. Jackan sa jag inte ha, Linnerna va förstora och tjocktröjan för liten, endå är det samma storlek då de. . . . hmm, får nu skicka tillbaka de och vänta ännu längre :@ jävla skit. . . .

Frida Landh ♥
Mimmi Pettersson ♥
Katta Jaktlund ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Brorsan ♥

Bejbi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0