Fredag - H&M 13/8

13.56

Kom hem precis, har varit hos Katta och Daniel, jag och Katta gick en runda idag oxå ! Så duktiga så :)

Vet inte om vi ska åka till Skönevad idag eller i morgon, eller på söndag ! Får se hur det blir, är typ nte sugen på att hitta på ett skit idag känns det som just nu. Men vem vet det kanske vänder när klockan har tickat några timmar till ! Av beställde min kofta från H&M igår, och tog en rosa jacka ist :) Så nästa vecka nångång får jag hem två linnen, en rosa jacka och en grå tjocktröja med peace märken på i turkost, gult och rosa tror jag det var :) Ska bli nice, beställde först för 466,70 :- men blev nu ist 336,40 :- så kom undan med 130 :-  göttans :)


Linnerna :)


Tjocktröjan :)

21.38
Sitter hos Mimmi med Vanessa, Martina, Sandra & Tusse, nu händer det grejjer här :D ♥ 

Mimmi Pettersson ♥
Frida Landh ♥
Katta jaktlund ♥
Mamma ♥

Bejb ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0